ما که هستیم

محمدحسین جدیدی نژاد متولد 1369 است. وی رتبه 22 کنکور سراسری و 46 کارشناسی ارشد است. مدال نقره المپیاد فیزیک دانشجویی و تندیس طلای جشنواره جوان خوارزمی را دارد. وی از سال 1388 فعالیت های خود را به عنوان مشاور آغاز کرد. از ابتدا توانست در کنار دانش آموزان سمپادی تجربیاتی کسب کند و بعد به دلیل علاقه شخصی خود در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای دستیابی به فرآیندهای مشاوره ای بهینه تر به بازدید برترین مدارس جهان رفت. از حدود 1391 بنیاد دانش بنیان کیمیاگر را تاسیس کرد.

اطلاعات بیشتر

آموزش های ما

محمدحسین جدیدی نژاد پایه گزار آموزش های نوین در حوزه ی مشاوره تحصیلی و کنکور است. وی تلاش می کند تا با استفاده از دانش و مطالعاتی روز برای بهبود وضعیت دانش آموزان کمک بگیرد. در همین راستا چند صد ساعت فیلم و پادکست آموزشی تولید کرده که تمامی آنها در اپلیکیشن خویشاوره قابل دسترسی است. دوره های آموزشی مانند: افزایش تراز، مدیریت استرس، هنر آزمون دادن، تحلیل آزمون،نحوه خواندن دروس و…

اطلاعات بیشتر

داستان ما

مرکز مشاوره جدیدی نژاد و بنیاد کیمیاگر همواره به دنبال “آبادانی بیرون در کنار آبادانی درون” بوده. به این معنا که آبادانی و موفقیت دانش آموزان در حوزه های کنکور و المپیاد و… در کنار آبادانی درون (به دور ازشخصیت استرسی، افسرده و…) باشد.

در خصوص آرمان و داستان شکل گیری ما در زیر بخوانید… 🙂

اطلاعات بیشتر
72 رتبه یک رقمی و دورقمی تا 1397
2638 دقیقه محتواهای صوتی و تصویری در خویشاوره
4871 دانش آموز در خویشاوره تا 22فروردین98
28 دوره آموزشی کامل در خویشاوره

همکاران ما

همراهان مادی و معنوی ما