سلام سلام 😊

خوشحالیم که مسیر کیمیاگری رو انتخاب کردی. ما هم قول میدیم که تا تهش همراهت باشیم.

ما سالهاست کلاس های مشاوره ای آنلاین برگزار میکنیم و سعی کردیم کیفیت این سبک کلاسها رو کاملا به اندازه کلاسهای حضوری-مون افزایش بدیم. پس بیاین با همدیگه این نکات رو رعایت کنیم:

🔺لطفا نیم ساعت قبل از شروع کلاس و تا نیم ساعت بعد از اون منتظر تماس مشاوره تون توی اسکایپ بمونید. [شما گوشیتون رو از حالت سایلنت در بیارید و کیمیاگرانه درس بخونین. مشاورتون قبل از شروع کلاس بهتون تلفن میکنه. در این زمان میتونین یه درس سبک مثل لغات زبان یا ادبیات بخونید و یا مرور حفظیات شیمی داشته باشید]

🔺اگر براتون مشکلی پیش اومد که به هر دلیل امکان برگزاری کلاس مشاوره رو در زمان تعیین شده نداشتید لطفا 24 ساعت قبل از زمان تعیین شده ی کلاس به ما اطلاع بدید تا بتونیم براتون جلسه ی جبرانی دیگه ای بزاریم و تایم جبرانی شما روهم باهاتون هماهنگ کنیم .

🔺اگر به هر دلیل نتونستین تا 24 ساعت قبل خبر بدین؛ کلاس شما کنسل میشه و اون جلسه سوخت میشه [چون زمان مشاور خالی مونده]

🔺در هر لحظه شما می توانید از فرآیند مشاوره انصراف بدید. در این حالت تعداد جلسات باقی مانده از دوره شما محاسبه می شود و حداکثر تا یک هفته براتون واریز میشه! چون ما کاملا موافقیم که هر مسیری که شما رو به موفقیت برسونه؛ باید پیگیری بشه. چون اصل موفقیت شماست؛ چه همراه ما یا همراه سایر اساتید محترم.

توجه کنین که اگه دوره اول انصراف بدین جلسه معارفه هم جزو جلسات مشاورتون محسوب میشه! جلسه معارفه برای بچه هایی که تا آخر دوره اول توی مرکز مشاوره بمونن به عنوان هدیه رایگان میشه!

🔺مشاوران موظف هستن کلاس شما رو در زمان و تاریخ مقرر شده تشکیل بدن اما به هر دلیل ممکنه مشاور شما در اون ساعت  در دسترس نباشه یا امکان تشکیل کلاس رو نداشته باشه؛ در این صورت ما تمام تلاش خودمون رو میکنیم که کلاس شما رو با مشاور خودتون یا مشاور جایگزین برگزار کنیم. این زمان هماهنگ شده؛ ممکنه همون زمان کلاس خودتون باشه یا در زمان دیگه ای تشکیل بشه. اگر به هر دلیل امکان دریافت زمان جبرانی نبود؛ کلاس های شما یک جلسه به صورت خودکار تمدید و به دوره تون اضافه میشه. در بازه این یک هفته یک برنامه هفتگی رایگان از خویشاوره دریافت خواهید کرد.

🔺برنامه هفتگی شما در کلاس با حضور خودتون و یا بلافاصله بعد کلاستون نگارش میشه. و در صورتی که نیاز به بررسی تخصصی تر داشته باشه تا نهایتا 4 ساعت بعد به دستتون میرسه. بنابراین بر هر کیمیاگری واجبه از مشاور خودش سر کلاس یه سوال کیمیاگرانه بپرسه: امروز باید چه کاری انجام بدم؟!

🔺همانطور که گفته شد باید در زمان مشاوره اسکایپ شما در دسترس باشه اگر به هر دلیل اسکایپ شما در دسترس نبود و از این مسئله 24 ساعت قبل خبر داشتید؛ لطفا برای جلوگیری از افت کیفیت اون جلسه؛ کلاس خودتون رو کنسل کنید. [بسته های اینترنت چند ساعته مربوط به تلفن های همراه کیفیت های بسیار عالی برای برگزاری کلاس در اسکایپ را دارند].

🔺در زمان برگزاری کلاس VPN خود را خاموش کنید. اسکایپ نیازی به استفاده از نرم افزارهای پروکسی ندارد.

🔺در صورتی که اسکایپ اندکی قبل تر یا درحین کلاس قطع شد؛ کلاس شما یک جلسه در هر ماه به صورت تلفنی برگزار میشه اما به دلیل جلوگیری از افت کیفیت کلاس ها با بروز این اتفاق بیش از یک جلسه در ماه کلاس کنسل شده تلقی میشه که اگر از طرف دانش آموز یا مشاور باشه طبق توافقات بالا اقدام لازم صورت میگیره.

🔺ما تماس ها و اطلاع رسانی ها رو با شماره تماسی که به ما دادید و اکانت تلگرام شما هماهنگ میکنیم. لطفا در اسرع وقت یک شماره تماس و یک اکانت تلگرام رو در اختیار ما قرار بدین .  هر گونه تغییر در این شماره تماس یا اکانت تلگرام شما متاسفانه ممکنه باعث به هم ریختگی نظم کلاس ها بشه و این مسأله؛ کنسلی از طرف دانش آموز تلقی میشه.

🔺بعد از چهارمین جلسه شما یک پیام یادآوری پرداخت [از طرف کامپیوتر] برای شما ارسال میشه و تا 24 ساعت قبل از جلسه بعدی فرصت رسیدگی به اون رو دارین. در غیر این صورت دوره ی بعدی شما کنسل شده تلقی میشه و برای ثبت نام مجدد میبایست منتظر خالی شدن زمان بمونین.

🔺پشتیبان های مرکز مشاوره همیشه آماده پاسخگویی به شما در تلگرام هستند اما به هر دلیل از جمله عدم اتصال تلگرام ممکن است این پاسخگویی تا پایان اون روز طول بکشه بنابر این اگر در بازه زمانی 9 تا 13 پیام داده باشید ؛ تلاش بر اینه که تا ساعت 14 به شما پاسخ داده بشه و اگر ساعت 13 تا 20 پیام داده باشید تا ساعت 21 به شما پاسخ میدهیم.و اگر از ساعت 20 تا 9 صبح فردا پیام داده باشید تا ساعت 14روز بعد بهتون پاسخ داده میشه.

🔺در زمان برگزای کلاس طبق قوانین مرکز مشاوره شما میباست چهره مشاور و بُرد نوشتاری او را ببینید. برگزاری کلاس بدون این شرایط به اعتقاد کیمیاگر اعظم کیفیت مطللوب را ندارد. در صورت عدم رعایت این مورد از جانب مشاور آن را به ما گزارش کنید.

🔺توصیه میکنیم شما نیز با پوشش عُرف آموزشی در جلسه مشاوره حاضر شوید و تصویر خود را جهت درک بهتر احساسات،استرس ها و… با مشاورتان به اشتراک بگذارید. البته این مورد کاملا در اختیار دانش آموز است.

🔺برای ارتباط با نیروهای پشتیبان از اکانت تلگرام @jadidinejad_support استفاده کنین.

دوستتون داریم

مرکز مشاوره جدیدی نژاد